BNR Nieuwsradio

Overstapweken

De technische ontwikkeling van een campagnewebsite voor de BNR Overstapweken. Een geanimeerd staaltje techniek, geoptimaliseerd voor alle devices, zoals laptop, tablet en mobiel.

In samenwerking met Lucas & Mallee heeft RK Mediadesign de campagnesite ontwikkeld voor de Overstapweken van BNR Nieuwsradio. Tijdens deze actieperiode konden luisteraars op een ludieke manier laten zien dat ze waren overgestapt op BNR Nieuwsradio. Hierdoor maakten ze kans op een half jaar lang rijden in een Porsche Panamera.

De website, die bestaat uit één lange pagina, bevat veel bewegende elementen, zoals titels, afbeeldingen en ronddraaiende volumeknoppen. Hiervooor zijn veel CSS animaties toegepast. Verder worden er meerdere actievideo's getoond op de homepage en is er een live feed vanuit sociale media.

Opdrachtgever

BNR Nieuwsradio

Services

Het resultaat

Een stralende campagnesite met veel animaties en storytelling.